En chans.


Jag tänkte försöka mig på denna blogg.. Jag är less på min gamla blogg och vill testa på något nytt. Jag har som målsättning att driva denna maximalt då jag är färdig med layouten som jag för tillfället inte är helt nöjd med. Men jag tänkte ta och hoppa på min goda vän Ida som är grym (eller som Ida skulle säga: Griiiim) på sånt (hoppas jag iaf)!

I mitt liv finns det positivt och negativt, det finns glädje, sorg och tomhet. Jag försöker ta dagen som den kommer och njuta av det lilla. För tillfället läser jag till lärare vid Göteborgs universitet. Eftersom jag använder mitt akademiska språk i skolan är detta nu en fristad där jag använder det språk som faller mig in. På den tidigare bloggen har jag fått kommentarer om stavning men jag ber er redan nu, i första inlägget, att inte göra detta. Det beror på att detta är min fristad som jag skrev tidigare.

Jag har mina funderingar på att flytta uppåt i landet och studera vid Luleå eller Umeå universitet till hösten 2009, vi får se hur det artar sig.

På min hemsida: dreammaddo.se kan du läsa större delen av min uppväxt. Är du intresserad av att kontakta mig kan du göra detta genom mail.

Mina överlevnadsregler är

  • Vad förväntar du dig av folk?
  • Det finns inget som heter överreagerar!
  • Stå på dig! Säg ifrån!

  • Med dessa ord vill jag hälsa dig välkommen till min blogg. Välkommen! 


    Kommentarer
    Postat av: Myntdrottning

    Då ska jag lägga till den här bloggen istället då! Kanonfin bild överst :) Tycker den här bloggen känns "lättare" på nåt vis, om du förstår vad jag menar? Men jag hade ett helvete att få kommentarsfunktionen att visa sig, trodde du glömt att få in den :)



    Ja, krya på oss kramar behövs nu! Jag kommer att vara inne hela dagen och ta mycket medicin, bloggmedicin, haha!

    2008-12-14 @ 07:38:20
    URL: http://www.metrobloggen.se/bloggerinan

    Dela med dig av dina tankar:
    Lite tips:
    fet - *din text*
    understruken - _din text_


    Ditt namn:
    ♥ Kom ihåg mig ♥

    Din mail: (frivillig/publiceras ej)

    Din blogg: (frivillig/publiceras)

    Kommentar:

    Trackback