Fira jul med pedofiler och våldtäktsmän!

Det har varit mycket snack om hurvida man får lussa för pedofiler och våldtäktsmän, läs mer här.

Fy för att bli så utsatta och straffade som vissa blir. Det är inte nog med att de sitter bakom lås och bom, förhoppningsvis ångrar sig totalt, de måste vara på speciella avdelningar för att inte bli dödade, de blir baktalade av alla människor som får ett hum om deras brott - även om de inte kommer göra om det så förväntas de aldrig bli bra människor.
Så när det finns skydd iform av utbildade människor på plats får ingen av dem fira jul? Nej, ta bort allt positivt från deras liv, ge dem inget hopp om framtiden, då *kanske* de blir bättre?! Fast, om de blir bättre kommer vi ändå aldrig lita på dem!
Men alla andra människor ska ges en andra chans?! Förhoppningsvis är jag inte ensam om att tycka synd om dessa fångar. För visst tycker jag också illa om deras brott, men alla förtjänar en chans i livet!

Snart får jag väl höra att jag hade agerat annorlunda om jag själv hade barn och det kanske jag hade, men nu har jag inte egna barn men jag står för min åsikt!

En riktig våldtäktsman

Kommentarer
Postat av: ♥Blondiie♥

du tänker kanske inte på alla liv dom förstört, små 5 åringar som är helt söndertrasade i underlivet av dom kåtbockarna??? ne du dom är inte värda livet, för dessa små barn blir ALDRIG normala.... kan inte förstå hur man tycker dom har levnadsrätt!

vill dom fira lucia så klä ut vakterna eller så får dom göra det själva, tror kanppast dom firat lucia tåg i annat syfte än att runka tillbilderna!



men men alla resonerar olika

2008-12-17 @ 23:06:04
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: TheDarkCrystal

Faktiskt, så håller jag med blondiie... Men ja tycker så om våldtäcksmän och mördare åxå! Jag tycker de har fått sin chans i livet! De har missbrukat sin rättighet som alla har genom att förstöra en annans liv så brutalt så de aldrig kommer bli sej lika igen! Men det är ju tur att det finns personer som dej åxå! Men i mina ögon är de inte mycke värda...

2008-12-18 @ 09:11:38
URL: http://thedarkcrystal.blogg.se/
Postat av: Fru Pusselbit

Jag har inget emot att de kan ha ett lussetåg vid Lucia, men att ha ett barnlussetåg var att gå för långt! Tidningarna skriver bla. att vakterna mådde efteråt väldigt dåligt av vad fångarna sagt om dessa söta, små barn och då kan de ju inte ångra sina sexbrott särskilt mycket... fast, jag vet också om att det kan finnas oskyldigt dömda som sitter inne och dem tycker jag väldigt synd om. Det finns fler oskyldigt dömda för olika brott i Sverige, än man tror...

2008-12-18 @ 11:40:06
URL: http://pusselbitarna.blogspot.com
Postat av: ♥Blondiie♥

jag säger inte att dom inte borde fira lucia eller jul, jag emotsätter mig att dom sätter in det som dom är fällda för, ett lucia tåg med BARN till pedofiler, det är som att ge en alkolist en flaska sprit på julafton om du förstår hur jag menar...

sen har jag med råkat illa ut, men det är inget jag diskuterar här.



men fortfarande, det är att man låter BARN lussa för dom som´är dömda för barnbrott... somsagt som att slänga en flaska sprit till en alkis.



En fullt normal mäniska våldtar och förgriper sing inte, så är det!

2008-12-18 @ 12:46:16
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: Truddelutt

Jag är för när det gäller att ge personer en andra chans.

Men när det gäller Pedofiler så behöver dom INTE en sådan.

Deras brott är avskyvärt!! De har förstört små oskyldiga barns liv.

En som har gjort detta brott förtjänar en fängelsevistelse långt nere i en fuktig mörk källare utan någon som helst kontakt med omvärlden!!!!

Det dom har gjort är VIDRIGT!



Japp, så tycker jag...

2008-12-18 @ 18:02:48
URL: http://truddelutt.bloggagratis.se/
Postat av: Jesus

Fattar inte hur fan du tänker..



Hur fan kan du ärligt tycka att dom förtjänar en andra chans??



Tror inte att du sj har varit utsatt för då skulle du inte resonera så som du gör. Verkar bra sjukt om man sj vart utsatt för sånna hemska människor att tycka att det är helt ok.



Nej gör som jag vill, tatuera in ett märke i pannan på dom å tvångsraka dom på huvudet så alla ser märket. När man sen ser någon på gatan med ett sånt märke ska det vara helt lagligt att slå skiten ur dom. Dom kommer aldrig att bli "friska", pedofili är en psykisk störning å sånna går inte att bota.



Vet att du inte kommer publicera detta, då jag märkt av andra att du inte lägger upp sånt som inte passar dig.



//Jesus

2008-12-18 @ 20:52:03
Postat av: ♥Blondiie♥

jag finner inga kommentarer för dig!

visst sklal man ha en andra chans för ett rån kanske, men inte för att våldföra sig på barn, om folk senefteråt talar om att "en sådan borde man haft" så ångrar man sig FAN inte!

jag förstår inte ditt tankesätt, å att du blivit utsatt sexuellt betvivlar jag starkt, en jävla skillad om någon petat än på tutten med armbågen , en anna sak att ligga fasthållen när du får en kuk uppkörd i alla hål och det spelas in och du sen inte klarar av att någon kramar dig eller håller om dig! men det visar ju bara att du är en sådan som faller för dom "stackars pojkarna"

jag hoppas till min gud att du slipper träffa en sådan människa på riktigt eller får ett barn som råkar ut för dom!

2008-12-18 @ 20:52:39
URL: http://blondiies.blogg.se/
Postat av: Maddo

Jesus: Intressant att du skriver. De personliga påhoppen tänker jag välja att bortse från.



Jag anser att alla människor förtjänar en andra chans. Jag anser att allt för många som faktiskt vill och försöker men som aldrig får en chans där finns även våldtäktsmän och pedofiler.



Angående kommentarerna, som visserligen är ett personligt påhopp, vill jag meddela att jag hittils lagt upp alla kommentarer som kommit till min blogg så din "källa" är helt enkelt inte sann.

2008-12-18 @ 21:52:32
URL: http://dreammaddo.blogg.se/

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback