Detox - Dag 4

Jag påbörjar nu dag 4 på detoxen. Hittils har det gått riktigt bra, jag har kollat runt lite på internet efter recept men det blir mest att jag kör gröt blandat med banan på morgonen (vissa gröter är helt okej, bovetegröt är vidrigt!) och soppa som middag/sen lunch. Där emellan kommer det frukt och grönsaker i mängder! Jag blir riktigt trött på kvällarna och lägger  mig i rätt bra tid - mycket positivt! Jag känner mig i större behov av min sömn vilket är ganska logiskt eftersom jag inte får i mig lika mycket socker (snarare bara fruktsocker). I övrigt så anser jag att hyn ser bättre ut och jag känner mig frächare.

När jag vi hade fika igår i skolan hade en klasskamrat med sig smörgåsar med leverpastej på. Jag älskar leverpastej. Men jag ska klara detta. När jag väl förlikat mig med det så kommer nästa klasskamrat med någon smörgås med ost. Såg helt okej ut. Det värsta var när ytterligare en klasskamrat kom med min favorit: salami- och briesmörgås. Då ville jag sluta med en gång. Men det är en vecka det handlar om. Jag ska klara detta!

Idag påbörjade jag dagen med en härlig promenad runt sjön. Ska snart träffa Klass-Ida och vi ska promenera till centrum, sen tar vi vagnen till skolan! Vi gjorde samma sak igår - mysigt!

På torsdag ska vi grilla ett gäng och vad passar väl bättre än att grilla lite grönsaker? Det var allt för mig. Hihi. Lägger nu in en ny kategori "Detox VT 2009" som ni kan följa.

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, jag tänkte att jag var tvungen att kolla om jag fått kommentarer för Maddo borde skriva på morgonen!

Nå, snart är du klar med detoxen och du mår ju egentligen bra av det! Synd bara att man blir så trött...



Haha, titta bort från mina subway mackor, du kan äta det nästa vecka...

Japp, Vällingby, du känner till det?



Jobbet är som pedagog i hemmet, som privatlärare typ.

2009-04-29 @ 07:39:18
URL: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: Sara

Aha, det var nära! Har du varit här sedan de byggde om vby? Det heter inte centrum längre ens, utan city.. lite överdrivet kanske men det har blivit större, mycket större!



Skönt, halvvägs är bra!



Ska göra detsamma. Vi hörs!

Kram

2009-04-29 @ 07:49:34
URL: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: Rulle

Nice... du kör ju som den värsta tanken... fortsätt kämpa, ljuset i tunneln är synlig

( i hope) glömde att jag bara skulle in och säga HEEEEJ!! :)

Kram på dig

2009-04-29 @ 08:18:56
URL: http://www.rulle.nu
Postat av: TheDarkCrystal

vad är detox??? :S



Japp... vi ska bjuda hem lite vänner å grilla och mysa... :P Så får se vad bakis man blir... hahahha...



kramar

2009-04-29 @ 09:12:08
URL: http://thedarkcrystal.blogg.se/

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback