Grilla med detox!

Efter många om och men är det nu bestämt vad som händer under valborg! Det blir ut till en av öarna (det tar två timmar dit) där vi grillar och har fest. Det kommer nog bli grymt mycket fylla och jag ska vara helt nykter. Lagom skoj men jag hoppas på att  mitt sällskap ska göra susen. Haha. Om inte annat lär jag le dagen efter - när de inte ler. Muhaha.

Maten - Detox. Grillning och det är inte vad som helst utan det blir en sallad med potatis, purjolök och kikärtor. Troligtvis någon typ.. tomat i eller så för att få färg på det. Kanske blomkål eller broccoli? Ärtor? Sen grillar jag som jag nämnt tidigare: Körsbärstomater, lök, championer, ananas och paprika. Det blir nog lyckat.

Vill du veta mer?
Hittade en ny sida med lite tips för detox: Här Det är numera extra tydligt hur viktigt ett bra basförråd är och hur dåligt basförråd man faktiskt har emellanåt. Det är nog värt att ta fasta på lite av det som skrivs. Däremot står det att havre och dinkel är att undvika på den sidan, vilket är emot några andra sidor jag varit på. Tänk på det om du väljer en detox - det finns mängder av varianter. Hitta din variant. Genom att tänka på vad du faktiskt klarar dig utan och vad du äter för ätandets skull. Bolla fram och tillbaka och våga vara kritisk. Se på listan av vad du får äta. Det är massor i förhållande till vad du inte får äta.

Brunnsparken

Kommentarer
Postat av: Sara

Havrebollar innehåller ju havre..?

2009-04-30 @ 09:47:57
URL: http://smuppra.blogg.se/

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback