Dags för operation - förberedelser

Jaha. Dagen med stort D är framme nu. Ja, idag är det operation av mitt öga. Jag har sovit rätt dåligt måste jag erkänna. Vaknat på natten och undrat vad klockan är. Stressad. Nina följer med vilket är skönt.

Igår var en bra dag. Åkte in till kalaset och såg på komikerafton. Det var otroligt mycket folk! Man såg typ ingenting och Betnér hördes knappt. Därför blev det faktiskt inte någon favorit direkt. Men mycket folk. Nästa gång får de nog satsa på ett större ställe med bättre ljudanläggningar för detta var för litet!


Betnér på scen på göteborgs kulturkalas
Vi var inte ensamma. Kortet är taget mitt i folkmassan dessutom.

Kommentarer
Postat av: ida

Ojdå. va trist att de valt ett så litet ställe. Lycka till med operationen idag nu! kraaaam

2009-08-13 @ 09:11:37
URL: http://idapersson.se
Postat av: Klass- Ida

Tänk va lyxigt om va hade vart ensamma

2009-08-13 @ 09:45:40
Postat av: Sara

Skönt att det gick bra med operationen!

Haha party direkt ;-) Hoppas det uppfyller kraven idag!



Inga barn på väg vad jag vet, även om jag också skojade om det. Pappa ringde en av mina brorsor och talade in ett meddelande där han sagt "Hej, det är pappa. Jag har jätteglada nyheter så ring så fort du kan". Jag var bara tvungen att inflika då "Du ska bli storebror igen!".

Men så är inte fallet. Fast det låter verkligen så.



Ja, jag har hört att folk fått pengar, därför jag undrade varför jag inte fått än för! :-P



Japp, de kommer hem på fredag men på biljetter de får betala själva och som är svindyra, och dessutom måste de mellanlanda 2 gånger...



Kram

2009-08-13 @ 14:36:09
URL: http://smuppra.blogg.se/

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback