Schlager, skrattyoga och kombos

Är det inte otroligt hur fort tiden går? En vecka som kombo, det är helt otroligt!
Bög-Björn är i skolan och slutar om 40 minuter, jag har haft Nina på te-besök (hon släppte tydligen alla studier för min skull, antar att boken var tråkig!!) samt pluggar och fixat lite. Nu är inbjudan till Ninas fest ivägskickad och vi får väl se vilka som kommer! Det ska i vilket fall som helst bli riktigt skoj. Nina har visat sig lite nervös genom att säga "Vi måste fixa musik nån dag också, mina Peter Jöback håller inte måttet!" och idag lovade hon att bjuda på någon av sina glamorösa danser som alltid är lika uppsk(r)attade! Vem vet? Kanske blir det en raplåt denna gång med? Eller vad sägs om en rock- och rapversion av "stad i ljus" av mig och Nathalie? Hur som helst kommer festen bli kalas! Jag längtar efter att se Nina när hon får presenterna och hur fin hon kommer vara på sin dag! Jag vill skämma bort henne!! Tur för henne att hon fyller år när man fått pengar! Haha, desto mindre tur för min plånbok!

Annars har dagen varit intensiv, det var länge sen vi gick 9-16 (ärligt talat kan jag inte minnas sist vi gjorde det!) och imorgon går vi 9-15 därefter är det hem, plugg och skrattyoga som gäller! Jag lovar att berätta mer om denna yoga-form så fort jag får tillfälle efter påbörjad kurs!



Bög-Björn och jag! =)
Du, jag och schlager bejbi!

Kommentarer
Postat av: kickan

jo det är ju typiskt men det är ju så det är.. johan undrar vilken del av angered du bor i? jag och mitt bortkommna lokalsinne kommer ju int ihåg det fetersom det var så länge sen

2009-01-27 @ 21:24:53
URL: http://juliusson.bloggagratis.se
Postat av: Sara

Ja visst var den snygg! Tror inte någon vågar sno den på tunnelbanan eller så, det är ju som att håna lagen själv iaf! Nej, dumt dumt, inte sno en sådan väska.



Ja, men man ska ju in i rutinerna igen, då rubbas det lite. Min träning tar lite skada också, har lyckats med mina 3ggr/v men har blivit lite hipp som happ ändå. Jag funderar på att stanna i skolan imorgon efter seminarie och plugga i bibblan, då kanske jag kan hålla mig till att plugga och inte tänka på annat.



Jag väntar spänt på uppdatering om hur skrattyogan var! Du får berätta så fort du kan!



Ojoj, stackars er. Somnade halva klassen då? Tycker synd om sådana människor som bara är rejält tråkiga. Ser upp till de som kan trollbinda folk...

Förresten, hur funkar det med sömntabletter? Är det liksom kört om du tar en tablett, somnar du inom 30 min eller något då? Vad händer om du tar en tablett och sedan kommer på att du måste göra något som inte kan vänta? Och hur länge räcker tabletterna, alltså timmar? Kan det bli så att man försover sig pga dem?

Som du märker har jag själv aldrig tagit men jag har funderat på det några gånger!

2009-01-27 @ 21:57:38
URL: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja det har du nog rätt i .. det var en bra gemförelse

2009-01-27 @ 22:16:21
Postat av: Teija

Skrattyoga verkar häftigt... Berätta gärna mer:)



Du har en utmaning hos mig!

Kram

2009-01-28 @ 13:33:16
URL: http://varannandag.bloggagratis.se

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback