Du + Jag = Sant

Efter mycket tjat fick jag sällskap i Luleås stora stad. Jag tror inte att den var lika uppskattad av dig som av mig, men jag uppskattade dagen. Det gav mig en inblick i ditt vardagsliv. Du sa en gång att du önskade att jag kom upp igen...samtidigt vet du inte vart du står? Du gör mig aningen förvirrad och därför tar jag en paus från mina känslor och hoppas att du får klarhet i dina känslor. Jag har stängt av nu. Vi köpte en "Du + Jag = Sant" -klubba på stan.



 

Du + Jag = Sant

Du + Jag = Sant



 

På kvällen satt jag och pratade i telefon, visste inte om att det togs kort på mig. Jag är djupt insatt i samtalet. Kanske reagerade jag efter att fotot togs, men jag minns det inte? Jag pratade ändå med Nina kan jag ju säga. Nina som jag för i övrigt träffade idag på tågstationen, hennes första replik fick bli: "Behöver du en näsduk?" då jag började gråta direkt! Sms från Ida som hälsade mig välkommen tillbaka värmde också, men kramen från Nina var precis vad jag behövde just då! Tur att hon "varit packåsna hela sitt liv" så hon kunde hjälpa mig att bära!
Lägenheten känns tom efter att hon åkt, men jag tror att det är vad jag behöver. En stunds lugn och ro. Tid att tänka och fundera på vad detta fått för konsekvenser för mig och min framtid. Tur man har vänner som lättar upp vardagen och som tycker att det är härligt att jag är tillbaka, vad de nu ser hos mig?!



 

Pratar med Nina

Konversation med Ida 09-01-13


Kommentarer
Postat av: Sara

Skönt att de verkar ha saknat dit lite också :-)



Ja, blogg har jävlats med mig i flera dagar nu, börjar bli mäkta irriterad. Tex skriver man tre in lägg med några timmars mellanrum, men inte syns de förrän efter ytterliggare 12 timmar. Jättetrist.

Hur bråkar min med dig?



Åh vad bra, då kanske jag blir rik snart då (efter en höst utan inkomster kommer jag känna mig rik)!

Jag börjar på juristprogrammet nu, och ja usch för all litteratur. Tror jag lyckades hitta lagboken till ett bra pris iaf. Akademibokhandeln ville sälja den för 2949 kr! Hua, det går inte för sig :-)

2009-01-13 @ 18:08:09
URL: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: Ninja

Personkemi är en fin sak när allt stämmer och det gör det melan vänner!

2009-01-13 @ 18:30:57
URL: http://metrobloggen.se/nordtellus
Postat av: Sara

Aha, har sett det hos andra också. Ibland funderar jag allvarligt på att flytta till en annan sida och ta med mig hela bagaget. Tur för blogg.se att jag inte orkat ta reda på hur man gör... :-)



Eller hur?! Galet mycket. Men jag hittade den för en fjärdedel av priset, och det verkar vara exakt samma utgåva och allting... verkligen ovärt det.



Ja, skulle vara sjukt bra med PT. Jag behöver tips känner jag, känns som jag gör samma sak hela tiden.

2009-01-13 @ 21:53:02
URL: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: Sabina - 16 och mamma

SV; Ja men jag menar ju det ;P haha!



Jaha okej, vad härligt ;D;D

2009-01-13 @ 22:45:48
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: Ida

haha. där e ju jag ju:P

2009-01-14 @ 15:22:32
URL: http://idapersson.se
Postat av: Fru Pusselbit

Ibland behöver man stanna upp lite i livet och fundera över vad man verkligen vill! Hoppas att du kommer på det. Det intressanta att är att det kan förändras från år till år! ;) Kram

2009-01-17 @ 13:22:22
URL: http://pusselbitarna.blogspot.com

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback