Vin och Bastu.

Idag har jag varit i stan! Ja, det kan kallas för stan i Luleå för de har skoaffärer i mängder! Ja, himla massa skoaffärer så det är en klart godkänd stad! Dessutom har de Timarii som är en pysselbutik och gör att även Nina skulle godkänna det som stad! Ett stort minus är att systembolaget ligget så dolt! Haha, jag hittade ju knappt systemet! Idag ska jag och Bonden basta och dricka vin, så jag vill bara berätta att ikväll är det njutning för hela slanten!

Jag och Bonden myser 2008-12-26


Kommentarer
Postat av: Sabina - 16 och mamma

SV; haha ja, det är klart men samtidigt behöver du ju bara ladda upp en bild i inlägget och sedan är det klart ;D



Jo, det var det du klagade över. Skolans information osv!

Kram

2009-01-08 @ 17:12:23
URL: http://saabiina.blogg.se/
Postat av: kryddan

Finns det system där? hmmm ja kanske det är nån som handlar likör för att koka kräm då?

Hoppas allt är bra med dig å bonden :)

Kramis på er :)

2009-01-09 @ 15:01:18
URL: http://stalmannens.blogg.se/

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback