Besök hos doktorn

I torsdags ringde telefonen och en kvinna från Mölndals sjukhus avd. ögon och frågar om jag fått min post. Nä, jag var inte hemma vid tillfället. Hon säger att det är bokat en tid till mig på tisdag och hoppas att det inte är för kort varsel. Jag ska kolla på det lovar jag.

Jag gjorde ett besök hos doktorn i vintras.Ögat gjorde ont och jag tvingades till doktorn efter många om och men. Doktorn hittade ingenting i det onda ögat men i det friska ögat fann hon min fläck. Denna fläck har jag haft i flera år och läkarna har inte behagat bry sig om den. Jag fick en kallelse att jag skulle fota ögat och när jag går därifrån säger de att om jag inte hör något från dem så kan jag vara lugn.

Nu är frågan... ska jag vara lugn?

När jag kom hem såg jag också att kallelsen var från "teamet ögonplastik- och tårvägskirurgi". Jag är allt annat än lugn just nu.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Det kommer att bli bra gumman!! Kram!!

2009-06-07 @ 16:21:18
Postat av: Sara

Oj, jobbigt när de säger så där. Men du kan ju inget göra än att vänta, ingen idé att gå och oroa sig fram till dess, finns ju inget du kan göra!

Vad är det för fläck?

2009-06-08 @ 09:54:53
URL: http://smuppra.blogg.se/

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback