Körkortet avklarat!

Nova kör - 20090611


Ja, eller så nära man kan komma ett körkort i allafall. När man är "bara barnet". Det ska börjas i tid. Haha.

Jag träffade Kickan och Nova idag och det var fantastiskt trevligt. Riktigt skönt att tjöta massor och att se hur mycket Nova utvecklas och vad stor hon blir. Jag vill gärna vara med om det själv. Vi pratade lite om energitjuvar. Människor i omgivningen som tar mer energi än de ger. Det finns många såna. Kanske är vi alla en form av energitjuvar? För vi kan kanske inte alltid prestrera på topp?

För er som kanske reflekterat över att jag inte lägger upp bilder på Nova: Detta beror inte på att jag vill ha all uppmärksamhet själv, utan för att Kickan själv inte vill lägga upp bilder där det är synligt vem Nova är. Jag vill visa all min respekt inför detta beslut och har därför valt att följa det.

Kommentarer
Postat av: Sara

Förstår det, jag frågar oftast innan jag lägger upp bilder på barn, deras föräldrar frågar jag då. Särskilt på bloggen där alla sedan kan ta bilderna. Ungdomar och vuxna låter jag däremot själva säga något om de inte vill hamna på nätet. Det respekterar jag.

Skönt att du har kamera och dator igen :-)

2009-06-11 @ 20:44:43
URL: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: Anonym

det värmer mycket att du respekterar mina åsikter om det emd nova.. fast jag vet du e en sån människa som aldrig skulle göts yvärtom i detta fall.. tack för en mysig dag ,, nus er jag fram emot lördag

2009-06-11 @ 21:34:02
Postat av: Maddo

Anonym: Vet ju vem du är. :) Har redan pratat om det! Tack än en gång för en bra dag! Kramar

2009-06-13 @ 11:11:31
URL: http://dreammaddo.se/blogg

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback