Bildspecial - Perfekt dag för en picknick!

Jag har stött på ett problem. Mitt lokala centrum firar midsommar en dag för sent! Ja, de firar på lördagen och hit kommer det gäster på fredagen. Det är aningen problematsikt måste jag erkänna. Men jag försöker få ihop en midsommarstång ändå! Nu saknas bara kubb, brännboll och fotboll. Sen lite regn också såklart. haha. Midommar blir som du kanske förstått hos mig. Ja det blir lite spontant sådär men ändå grymt roligt. Har du ett kubb, brännboll eller en fotboll att låna ut? Hör av dig. Hos mig finns det backup om det är regn och jag har lovat att det ska finnas potatis hos mig - det hör midsommar till (jag äter inte sill!).

I övrigt så har denna dag varit fantastisk och bjudit på strålande solsken, en promenad runt sjön med Nina, en lunch vid vattnet med Nina och slutligen åkte jag (Mongo) och Nina (Bongo) till IKEA och gjorde slut på alla pengar vi ägde (vi ägde inga pengar så vi handlade för mer än vi hade!). Mongo och Bongo från Kongo! På IKEA köpte jag:

Blockljus (2 x 15 kr)
Väckarklockor (2 x 9kr)
Lådor (2 x 59 kr)
Gardinstång (1 x 79 kr)
Batterier (1 x 9 kr)

Bilder från dagen:

Perfekt dag för en picknick!
Perfekt dag för en picknick! =)

Jag och Nina i hissen! :)
Jag och Nina i hissen. =)

Pastasallad! =)
Pastasallad!

Nina ser normal ut när hon äter! =O
Mums!

Solade :)
Solade och skrattade - Lägg märke till hur små tuttarna ser ut! =O

Kärlek! =P
Kärleksförklaring från Nina!

IKEA - Nina äter (normalt igen! :O)
IKEA med Nina (Bongo)

IKEA - EGO!
Maddo - Mongo! =)


Över till midsommar-planeringen igen. Kubb är fixat!

Kommentarer
Postat av: Sara

oj vad skönt med fint väder. Här verkar vi vara en dag efter, regn hela dagen. Men imorgon(idag) ska det bli fint!

Varför två väckarklockor? och varför i all sin dar firar de midsommar på lördagen?!

2009-06-16 @ 02:25:23
URL: http://smuppra.blogg.se/

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback