Fira att detoxen är över.

Jag skulle fira att detoxen är över nu. I morse åt jag mitt hemmagjorda bröd - smakade ingenting. Sen gick vi på restaurang (Hard Rock Café) och delade på en natchotallrik med kyckling som gjorde mig otroligt mätt. Därefter blev det en glass. När jag kom hem delade jag och Nina på en kanna thé men innan dess var jag tvungen att inse att min mage inte mår bra av sån mat - toaletten fick belamras och mer detaljer än så behöver du nog inte! Det är otroligt, men vi är nog inte gjorda för viss mat. Så jag kommer nog försöka äta bättre framöver. Jag insåg att det var viktigt idag, även om jag redan visste om det.

Tack för alla värmande kommentarer om mitt resultat. Jag är själv nöjd och hoppas att det håller i sig! Roligt att ha inspirerat andra. Till hösten är vi nu fyra personer som ska detoxa. Det artar sig!

Kommentarer
Postat av: Sara

Oj.. nej vi är nog inte gjorde för vissa maträtter... de fann inte direkt på stenåldern ^^



Mjo, möjligt att jag faktiskt kommer ner till gbg i höst, om någon av mina kompisar som sökt utbildning där kommer in. Men en hel vecka tror jag inte jag kommer kunna vara borta. Har 4 kurser i streck nästa termin på 1-1½ månad styck så en vecka blir mycket för en kurs. :-P



Jodå, dagen var bra. Bara.. annorlunda.

Nu är det en ny vecka. För vanliga människor en hel arbetsvecka igen, jobbigt.

Hoppas du fått en bra start på veckan!

Kramar

2009-05-04 @ 08:41:46
URL: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: TheDarkCrystal

Festen va jätte rolig... Och nja, bakis var jag kankse inte, men inte i vältrim heller... men det är man väl nästan aldrig dagen efter kvällen före... haha... Ska se om jag orkar blogga om den.. ;)har inte alls nått blogghumör för tillfället! suck

Jo men min mentala del är alldeles för svag... :P



2009-05-04 @ 11:48:57
URL: http://thedarkcrystal.blogg.se/
Postat av: Rulle

Jag var till Åbo.. och nu ska jag ägna lite tid åt dina bilder vid valborg .. kommentar kommer ;)

2009-05-04 @ 13:58:06
URL: http://www.rulle.nu

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback