Utlottning av Subway-kort

Nu tycker jag att det är dags att lotta ut lite i bloggen! Denna gång lottar jag ut ett sub-card (ett kort med åtta stämplar som ger en gratis subway-macka vid köp av dricka). Jag vill att du hjälper till att sprida ut tävlingen. Tävlingen avgörs först när det finns tillräckligt med tävlande (minsta antal är tio). och går ut på att du ska motivera varför just du ska få möjlighet att få ett Sub-card.

GÖR SÅ HÄR FÖR ATT TÄVLA:
Skapa ett nytt inlägg i din blogg där du sätter in nedanstående bild samt länkar till min blogg (detta inlägg). Skriv sedan en kommentar i detta inlägg där du motiverar varför just du ska vinna. Håll sedan tummarna för att du vinner! Ingen frakt tillkommer.
Har du ingen blogg? Då vill jag att du är med och sprider informationen till andra. Exempel via bilddagboken eller liknande. Skriv i kommentaren hur du hjälper till att sprida tävlingen - glöm inte din mailadress!

Tävla hos Maddo!

Kommentarer
Postat av: TheDarkCrystal

Åh, det har inte bara vart några dagar... Vart i fler veckor... Min blogg är ju nästan TOM! suck



Kramar

2009-05-04 @ 21:07:51
URL: http://thedarkcrystal.blogg.se/
Postat av: felicia

Oj Det var en intressant tävling.

Vad är en subway macka för något? Är det en baguette?

Du äter väl inte sådant nu när du har diet eller?

2009-05-04 @ 23:20:50
URL: http://metrobloggen.se/lantliv
Postat av: felicia

Jag har inte ätit bröd sedan i höstas. Det bara blev så att jag tröttnade. Jag mår faktiskt bättre och hjärnan fungerar snabbare.

Jag fyllde i söndags.

2009-05-05 @ 11:58:09
URL: http://www.metrobloggen.se/lantliv

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback