Bildspecial - Minisemester och utgång med tjejerna!

Det har hänt mycket. Jag åkte iväg till Göteborgs norra skärgård för att ta det lugnt och släppa taget om all stress. Självklart tog jag bilder! Nu är jag tillbaka i stora staden och gasen ligger i botten. Borde kolla upp kurslitteratur och allt vad som hör till men just nu orkar jag inte. Det finns mycket borden och jag vill leva livet! Men verkligheten är bra också. Det är skönt med rutiner igen.

Bilder från min minisemester:


Fantastisk vy
Fantastiskt vackert!

Vackert <3 Ögat efter operationen Söt ser ut över havet
Vackra växter. Läkande öga och en underbart fin vy.
Promenad
Härlig promenad.

Vackert
Vackert.


Första gången på en MC
Första gången på MC - någonsin!


Utgång med Älin och Kickan. Härligt med så spontana och härliga vänner!

Kickan och Älin
My darlings!

Rolig skylt.
Bara för att...


Sötnosar - Kickan och Älin
Sötast på hela stället!

Maddo på rockbaren ^^  Älin på rockbaren Jag på rockbaren
Du behöver inte kallas oss normala för det har vi då aldrig påstått och eftersträvar det inte heller!

Mongo :)
Hahahahahaha

Älin goes Ida-dansen
Ida-dansen


Pökrum? Pökpåse? Ronny och Ragge! :P
Ska vi upp och pöka? Haha


Together
Tack för en superbra kväll! Just what I need!

Kommentarer
Postat av: Teija

Härliga bilder! Lätt att förstå att du haft det bra och mår gott:D

Hm. Tycker också att det är skönt att komma in i rutiner igen. Men sedan är det skönt att slippa dem emellanåt också!

Med mig är det bra även om det är mycket att stå i just nu.

Massor med kramar tillbaka till dig, var rädd om dig!

2009-08-20 @ 09:58:54
URL: http://varannandag.bloggagratis.se
Postat av: kickan

spontan e mitt mellan namn

2009-08-20 @ 20:50:22
URL: http://myownfairytail.blogg.se/

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback