Dagen i bilder och korta ordalag

Idag var det bjudning hos Kickan som fyllde 24 år igår. Camilla fyllde 23 samma dag och denna dagen till ära kan jag tillägga att min stora lillebror idag (jaja, igår, söndag..) blev 22 år. I mina ögon är han dock fortfarande 15! Jag fick träffa Nova-skrutten och hon går massor nu. Det är fantastiskt att se henne. Jag är så glad över att umgås med Kickan och Nova. Det är en underbar mamma och ja, vad kan man förvänta sig? Jo en underbar unge! Jag tog massor av kort men jag lägger inte upp bilder på Nova. Efteråt drog jag och Nathalie till Älin för att jag skulle få lite sallad vilket slutade i tre salladssorter, morötter och lök. Jag är helt salig för de har underbar trädgård och...när jag kom hem insåg jag hur mycket jag missat. Jag har aldrig haft hus, trädgård eller de möjligheterna. Det är en stor dröm jag har däremot men just nu känns den avlägsen och det sänker mitt humör en del. Dagen har varit fantastisk och jag försöker hålla fast vid det. Här får ni lite bilder.


Kickan
Grattis till Kickan!


Dagens Outfit
Maddo of the day
 
Älin
Faster Älin va med på bjudningen också.

Kommentarer

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback