Hjälp! Modellsession vintage!

Hjälp! Jag ska göra en modellsession med inspiration av vintage imoron. Behöver ett vintage paraply! Har du ett? Hör av dig! Övrigt på listan är: make up? hår? Hur gör jag? Tiden för make up och hår får inte ta allt för lång tid. Jag ser fram emot denna session något otroligt. Nathalie ska också vara med men hon spelar guitarr hero med Mats och det orkar jag inte med. Min ångest är total idag och jag tog en cube till maten och får således inte ta min medicin. Jag tänkte inte alls på det när jag tog min cube. Jag tänkte bara att det var jävligt gott till tacos - vilket var dagens mat.

Jag mår rätt bra i övrigt. Jag ser fram emot sessionen och försöker fokusera på det. Har du tips och idéer är du välkommen att höra av dig. Är du makeupartist eller duktig hårstylist och vill göra hår/make up? Hör av dig! Kommentera inlägget vettja. Jag behöver godkänna kommentarer för att se ska synas och din mailadress är inte synlig. Det är en TFP (Time for print) så betalning är uteslutet!!


Bild från: http://vitarosetter.blogg.se
Bild från: http://vitarosetter.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Sara

Det har varit bra tack! Hur gick din modellsession?!

Verkar inte hinna ses, jag ska ju till norrland imorgon och ikväll blir det till att packa.

Hoppas du har det bra!

2009-07-26 @ 15:18:26
URL: http://smuppra.blogg.se/

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback