På tal om fester och semester.

Dagen har varit super. Upp tidigt för att åka iväg och testa mig. Behövde inte medicineras direkt som jag behövde sist (då misstänkte de iof att jag hade livmodersinflammation också, haha). Puh. Så det blir alkohol på lördag! Det är kanske inte allt för relevant. Jag fick sitta och vänta rätt länge för att få komma in och en sak har jag lärt mig: Ha inte sex med sexiga, solbrända killar i åldern 20-23. De var ju typ de enda som var där!! Jaha, utöver det då? Jo, jag och Nina tappade allt i våra sinnesfulla bruk. Jag lekte med barnleksakerna när sköterskan kom och när vi väntade på läkaren flippade vi ut totalt. Vi skrattade år allt och Nina tog med sig lite av allt möjligt hem. Mest kondomer då va. Haha. Sen fick jag prata med kuratorn. Varför vettefan men det blir nog bra.


Jag och Nina <3
Jag och Nina flippar ut på vägen till Sahlgrenska


Jag åkte in till stan för att handla dricka till lördagen och lämnade tillbaka min kylväska. Mötte Sofie och begav mig hemåt. Köpte en ny kylväska på ICA (69kr) och därefter hem till mig för att göra en pasta och mozzarella-sallad och mot stranden. Mötte B1 med tjejen som var med på midsommar. Har inte kollat om jag får nämna hennes namn och jag vettetusan vad jag ska kalla henne annars! Vi lämnade Sofie som av olika skäl inte kunde hänga med utan tvingades åka iväg. Mot stranden!

Nina kom förbi med Ludvig och jag badade lite med honom. Roligt som tusan! Vi satte oss sedan och solade lite till. B1 och midsommartjejen (hon fick ett smeknamn tillslut!) gick och Nina satt kvar en stund. Därefter lämnade även hon mig och jag passade på att njuta av tystnaden och lugnet som var. Satt och tittade på en man som badade med sin hundvalp (3 månader lyckades jag höra att den var). Det var supermysigt.

På vägen hem ringde jag Söt och vi pratade om att ses nästa vecka. Så det är dags för mig att plugga lite så jag kan skicka in den förbannade hemtentan och därmed bli kvitt den! Varför ska vi ses? Jo, för det första behöver jag träffa honom. Saknar raka puckar och allt icke-krångel. Jag vill också komma bort från stan och slappna av. Dessutom har han lovat att jag ska få va med ut och segla i sommar. Mysigt!

Fick frågan om gårdagens dikt var min egen. Ja, det är min egen dikt. Jag älskar att skriva och kan inte tänka mig ett liv utan skrivandet. Därför skriver jag. Jag dör inombords om jag inte får skriva. Jag skriver bloggar, brev, mail, inbjudningar och dikter.. You name it!

Sol och värme
Vid vattnet - mobilkamera

Kommentarer
Postat av: Veiken

Vilken underbar bild du avslutar ditt inlägg med. Gillar mycket.....


Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback