Bildspecial - Gothia Cup 2009

Som ni vet var jag på Gothia Cup idag. Jag fotade en hel del men alla bilder är inte värda att läggas upp så ni får ett litet urval. Det bästa kan man väl säga. Det var svårt att fota eftersom det rör sig mest hela tiden men det är utvecklande tycker jag. Ge gärna kritik, såväl bra som dålig.


Gothia Cup 2009-07-15
Närkontakt

Gothia Cup, Kungsbacka, 2009-07-15
Närkontakt

Gothia Cup, Kungsbacka, 2009-07-15
Det gröna laget hade bollen mest hela tiden..

gothia cup, kungsbacka, 2009-07-15
Röda laget (Balltorp om jag inte minns helt fel)

Kommentarer
Postat av: kickan

tycker om näst sista bilden bäst

2009-07-16 @ 10:27:05
URL: http://myownfairytail.blogg.se/
Postat av: Sara

Med den antar jag att du menar HP-filmen :-)

Jag tyckte den var väldigt bra, inte 5 av 5 men 4 iaf. Den kunde gärna varit ytterligare en-två timmar längre än den var, de 2½ timmarna den var var lite för kort faktiskt. Vill ha mer!

Men tempot var lite lugnare än i de tidigare filmerna och det uppskattade jag. Bra blandning mellan kärlek och hat. Nej, men jag gillade den! Fast de kunde fått ha med mer om halvblodsprinsen som de faktiskt missar de mesta av. Tycker den är klart sevärd.



Åh vad trist, hoppas den kommer imorgon! Bra jobbat! Själv har jag bara proppat i mig onyttigheter i samband med bion...



Mjo, fast i tisdags slog de skansen-allsångs-rekord tydligen. Så nog är det poppis.

Tror faktiskt fler kollar på plats nu än för 5 år sedan. Ser mer ut på tvn än när jag var där och såg det live. Fast de kan ju ha kapat sidorna lite så att folket inte får plats på ytan nu förstås...



Det får vi!

Kram

2009-07-16 @ 23:10:23
URL: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: Sara

Okej, du behöver inte vara ett fan. Fast jag förstår ju inte vad folk INTE ser med storyn?! Den är ju så fängslande och bra! Haha.



Sant bra. Stod det något på spårningen?



Mjo, så kan det ju vara. Fast det är ju fortfarande dyrt att gå även på icke-tisdagar. Som mammaledig skulle jag definitivt kunna tänka mig gå på skansen många gånger, men priset kommer helt klart reducera mina antal besök. Så lägre pris hade lett till att de fått mer pengar av mig...

2009-07-17 @ 00:47:08
URL: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: felicia

huh vad läskigt jag tänkte på svininfluensan och så skriver du närkontakt som bildtext. Gissa om jag ryser. bilderna är fina.

2009-07-17 @ 03:44:15
URL: http://metrobloggen.se/lantliv

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback