Spontan tripp till Ullared!

Jag fick ett sms i dag (läs: igår) om jag ville med till Ullared. När? Jo, samma dag. Javisst sa jag och så bar det av till Ullared med Kickan med barn och sambo samt Elin. Det var grymt skoj och trevligt. Avslappnande. Mår alltid så bra av att umgås med Kickan och Nova. Nova får mig att känna lugn inför livet.

Imorgon är det studentfirande och jag ska försöka ta mig förbi Inet för att byta den hårddisk jag köpte - som självklart vart fel! Suck. Men utöver det vet jag inte. Nathalie ville eventuellt se fotboll. Skoj att göra något spontant - det är så Maddo!

Vad jag fick med mig från Ullared? En lila skål i glas (49:95:-), två vackra designfigurer i svart resp. vit (29:95:-/st), 3-pack strumpor (minns ej pris), ett laptop-skin (49:95:-), ett smartcase i läder (imitation?) (29:95:-)...Ett par skor - såklart! Bild kommer när jag har min dator (snart hoppas jag!).


Kommentarer

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback