Broccolisoppa.

Jag är på rätt bra humör idag! Jag har haft skola, fått träffa klasskamrater och promenerat! Det var uppskattat. Jag kom hem och hade fått två mail, ett från studenthälsan som hade bokat in ett samtal redan samma vecka och ett från min mamma som svarade på ett mail jag hade skickat iväg till henne. Det var ett rätt bra svar där hon ville vara min mamma och försöka förstå mig. Skönt.

Jag har även gjort lite soppa idag, det är den nya billighetsmaten måste jag erkänna! Jag kokade upp broccoli med buljongtärningar och mixade! Salt och peppar och sen var det mumma! Riktigt gott blev det så jag kan rekomendera det! Jag erkänner att min ekonomi är lite knaper just nu och jag har insett att studieförsäkran inte är inskickad, typiskt! Får skicka in den i morgon och hålla tummarna för att CSN kommer redan på fredag!

Kommentarer
Postat av: ida

mm broccolisoppa är gottit. ja brukar ha i lite creme fracie oxå. de är att rekommendera:)



Nu till dina frågor:)

praktiken är i 5 veckor, börjar den om typ 3 veckor. Fram till dess är ja i skolan nästan varje dag. men inte där du är tyvärr. ja är borta på botaniska. kramis

2009-01-19 @ 17:33:51
URL: http://www.idapersson.se
Postat av: ida

självklart. de styr vi upp nån dag:)

Slutar väldigt olika om dagarna. så de kan vi allt fixa. en fika. vore ju nice. hahahhah. vilket skämt:P

2009-01-19 @ 17:44:48
URL: http://www.idapersson.se
Postat av: Sara

Du det var ingen dålig kommentar själv! Typ 50 sidor lång ;-)



Ja, mycket vill ha mer! Nu nöjer jag mig dock med några tusenlappar, allt är bättre än inget! Usch, hoppas CSNet kommer då så du slipper äta soppa i flera veckor! Själv kan jag inte äta soppa för jag är född med gomspalt och det gör att soppan åker upp i näsan och rinner ut den vägen. Jag får i mig maten men det är väldigt jobbigt att snyta sig hela tiden. Inte värt det! Funderar dock på att operera det nu.



Jag älskar onödig fakta! :-D Tack för informationen!



Som jag misstänkte då, med sthlm.



Jasså.. är det de träden som är björkar, där ser man ;-) Ja men absolut. Vi får läsa på lite om björkarna bara!Annars blir diskussionen värdelös!



Jättesmart, bara du pluggar tillräckligt till tentan och inte sitter med näsan i din bok hela tiden istället! :-)



Träningen gick bra, typ. Kände inte riktigt för det men gjorde en del iaf. Har ju planerat in 2 träningar till denna vecka så borde gå jämt ut :-P

Kramar

2009-01-19 @ 19:09:47
URL: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: Ida

Mmm , brocolisoppa det lät riktigt gott har aldrig ätit det men älskar brocoli så blir nog att testa det :)

2009-01-20 @ 02:00:43
URL: http://blundiiie.blogg.se/
Postat av: Fru Pusselbit

Soppa är bäst!

2009-01-20 @ 20:15:33
URL: http://pusselbitarna.blogspot.com

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback