Alcazar - Gratis!

Alcazar gratis konsert i Borås - Bild från melodifestivalblogg.nu
Bild från melodifestivalblogg.nu

Idag drar jag och Nathalie till Borås för att se på Alcazar. Det blir roligt. Det är en gratiskonsert  (Läs mer om gratiskonserter i Borås) och vi lär inte vara ensamma om att vela åka dit. Det har varit reklam på bussar och spårvagnar i Göteborg länge. Det är väl ett sätt att sätta Borås på kartan antar jag. Det är en stad som börjat synas mer och mer det senaste året. Pinoccio är väl bara ett exempel och körslaget ett annat. Ja, de avancerar!

I övrigt har jag satt mig ner för att plugga lite idag. Känns väl sådär lagom roligt. Jag har också tvättat och badat lite med B1 som fick be mig komma upp ur vattnet tillslut. Haha. Jag älskar att bada! Livet leker just nu.

Kommentarer
Postat av: Rulle

Hej solstråle!!

Sista arbetsdagen idag!!! 4 veckors lathet och bara bry mig om att ha kul och inte titta på klockan en endaste gång.. ha en sköööön sommar!!! <3

2009-07-02 @ 17:50:24
URL: http://www.rulle.nu
Postat av: Veiken

Det blir nog mycket folk i Borås. Såg en annan bloggare som skulle dit! Svar: Bilderna är tagna i och runt Båstad!


Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback