Därför är jag singel.

Jag får ofta frågan varför jag är singel. Jag tänkte att jag skulle försöka besvara den frågan i denna blogg. Jo, såhär är det: För det första har jag grymt höga krav på mig själv och har svårt att acceptera att folk tycker att jag duger som jag är. En sida jag helt enkelt måste arbeta på. För det andra har jag grymt höga krav på min blivande partner. Jag kysser helst inte en kille som: Snusar, just druckit kaffe eller öl eller som inte sköter sin munhygien. Jag träffar helst inte killar som inte är medvetna om kost och träning. I mitt liv ser jag till e-tillsatser, kost och motivation som en viktig del. Fotograferingen också men inte i samma utsträckning. Det är därför viktigt för mig att jag träffar en person som hellre gör en god middag tillsammans än äter ute och som delar mitt intresse för grönsaker och matlagning för jag tänker då inte vara ensam i köket! Även det en sida jag behöver jobba med eftersom jag lätt lagar mat och utesluter andra ur mitt kök. Vad var huvudpoängen då?

Jag kysser helt enkelt inte en kille som
♥ Just druckit kaffe
♥ Just druckit öl
♥ Snusar

En kille som varken dricker öl, kaffe, röker eller snusar är svår att hitta i dagens samhälle. Jag kan avstå rökningen sålänge det inte äger rum i lägenheten men det andra har jag inte en tanke på att avstå från. Ska jag kyssa en människa så är det vidrigt om de smakar öl, kaffe eller snus. Vidrigt! Därför är jag singel.

Efter träning


Kommentarer
Postat av: sannof

Min gubbe varken dricker kaffe eller snusar.. öl händer typ fyragånger per år.. så det kan jag stå ut med.. Ha en fin söndag.

Postat av: Klass-Ida

Taget på fysiken ser jag... du ligger efter på min blogg

2009-09-13 @ 18:16:02
Postat av: Sara

J röker inte, snusar inte, dricker inte kaffe och han frågar mig varje gång han är sugen på öl (inte ofta, typ 2 gånger om året) om det är ok att han dricker ölen- för jag vägrar kyssa honom efter det :-p



Han är bättre på att laga mat än jag, och tycker om att laga mat tillsammans med mig. Dock är han inte särskilt intresserad av e-tillsatser och sådant.

Men han vill äta nyttigt och tränar mycket.

Han tycker att jag är perfekt så som jag är.

:-)

2009-09-13 @ 19:49:35
URL: http://smuppra.blogg.se/

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback