Det var bättre förr!

Det är inte utan att man undrar om det verkligen var bättre förr? Särskilt i dessa tider då vår regering vill ha en ny läroplan eller hösten kommer och man inser att man visst är singel denna gång också! Visst finns det folk som jag intresserar mig för men numera är jag rädd för att chansa på att det kan bli kärlek.  För när man väl vågar är det så lätt att bli sårad. "För att vinna måste man chansa" säger många, inte allt för sällan folk med partner. Men jag har chansat och det har slutat med att jag blivit erfarenheter rikare. Erfarenheter jag kanske känner att jag skulle klara mig utan. Jag har också kommit till insikt och de insikterna har jag fördel av. Så frågan är om det var bättre förr eller om det kanske är så att utvecklingen går framåt just för att det inte var så himla bra just nu? Bjuder på lite gamla modellbilder, har jag utvecklats till det bättre eller sämre? Va de bättre förr, vad tycker du?

Modellbild 2007
Modellbild 2007

Modellbild 2007
Modellbild 2007

Modellbild 2007
Modellbild 2007

Modellbild 2007
Modellbild 2007

 

Modellbild 2007
Modellbild 2007


Kommentarer
Postat av: Sara

De sista två bilderna var jättesöta!

Vet inte vilka som var från förr och vilkas om var nu? :-S



Måste våga för att vinna........

Nej men jag lever efter "att våga är att förlora fotfästet för en sekund, att inte våga är att förlora sig själv". Så jag vågade sats på kärlek efter ett tag av jobbiga tonårsrelationer och en diss (killen jag var kär i var kär i min bästis... hon i sin tur var kär i en annan kille). Jag bestämde mig för att det fick vara med killar och satsade på vänner istället och vips fanns J där och jag bestämde mig för att satsa en gång till och det funkade ju.

Så därför tycker jag det är en bra levnadsregel, men kanske skulle jag inte tycka så om jag inte haft sådan tur med J.



Min brorsa sa till vår pappa att jag hade tur som träffade J och att vi har det så bra ihop "för singlar idag har svårt att hitta någon vettig att vara med, särskilt svårt är det nog för tjejer för det verkar vara så många killar som vill annat och spelar på känslor".

Pappa tyckte det verkade galet. Man visar väl bara intresse om man är intresserad? och massa andra generationskrockar. "Så betedde vi oss aldrig när jag var ung".

Så det kanske är svårare att hitta en partner idag...

2009-09-02 @ 18:53:42
URL: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jätte fina bilder !

2009-09-03 @ 08:34:35
URL: http://barajagsofie.blogg.se/
Postat av: Sannof

Alla epoker i livet har sin charm... passa på att göra det bästa av den... Kram på dej =)


Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback