Detox - Dag 5 (två dagar kvar till målet)

Idag har det verkligen varit hektiskt. Började skolan nio och slutade tre. Egentligen skulle jag träffat C innan träningen men hon kände att hon inte orkade träna. Men jag träffade Simon istället och vi pluggade på stadsbiblioteket tills min koncentration va kaputt. Slarvat med mellanmålen idag. Inte bra. Jag, Simon och T åt lunch i gräset utanför humanisten idag. Simon går på artisten och de är nära varandra. Supertrevligt. Nackdelen är att alla andra äter så god mat. Min är inte äcklig men i jämförelse alltså! Haha. Jag inbillar mig att folk tycker jag är duktig ändå och att det ser gott ut men att folk inte orkar engagera sig i sin mat så mycket. Hade jag inte tänkt på det sättet så hade jag nog inte överlevt. Haha.

Lunch idag blev en sallad med kikärtor och middagen bestod av min smaskiga soppa (som inte hade mått dåligt av en buljongtärning, soppa kan va så när man värmer upp det!). Imorgon är det lång dag i skolan. Men jag hade ändå tänkt ge mig in på kikärtsbiffar! Visst låter det smaskens? Det tycker iallafall jag. Nu är problemet att man ska ha antingen ägg eller maizena. Tror ni man får ha maizena? Isåfall har jag hittat ett bra recept här: http://www.kokaihop.se/recept/kikartsbiffar Jag löser det på något sätt!

Jaha, mer då? Jo, jag och Ida (Http://idapersson.se) var på vattengympa idag. Det var riktigt roligt att få träna. Jag kommer på mig själv med att sakna träningen om jag är utan. Vilket är positivt. Däremot tränar jag varannan dag så det är helt okej! I och med att jag jobbar begränsas min träning lite ibland men det är väl också bra antar jag eftersom det annars finns tendenser till träningsnarkomani. Hehe.

Idag är en bra dag. Så fort jag kände mig lite illa till mods kom ett sms från kickan (Http://juliusson.bloggagratis.se) där hon skrev "Bara två dagar kvar". Kort sms men precis vad man behöver ibland. Kort och  koncist är det man brukar säga va?

Detox - Algshot

Alger - Tar numera den i shotglas.
Döskallen förklarar mina känslor för den också.



Detox - Telefonsnack

Försökte få med Nina på en promenad igår - inte lyckat.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Visst är det smarrigt med räkor, men det jag åt var inte fy skam heller, hittade en bättre bild på det. :) Bara två dagar kvar, vi kan inte ge upp nu! Kämpa på gumman och lycka till imorgon, du kommer klara det galant! Kramar i mängder.

2009-09-17 @ 22:36:06
URL: http://peque.blogg.se/
Postat av: patricia

hej. kan du skicka detoxen till mig som du gjort? verkar vara kanon. och du har kämpat ser man, man ser verkligen resultat. lycka till i fortsättningen. [email protected]

Mvh

2010-08-13 @ 15:53:10
URL: http://polsssson.blogg.se/

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback