Detox - Start

Då var det söndag och detox HT 2009 är igång. Dagen började med en linfröshot och ett glas citronvatten. Efter att ha sett på Du blir vad du äter med Anna Skipper var jag lite skraj för den där shoten. Men det var ingen fara alls! Bara att svälja. Därefter städade jag lite (tyckte det fick agera morgonpromenad) och sen tog jag mig en juice baserad på plommon, morötter, granatäpple och gurka jag la även till algerna jag och Ida köpte igår. Spirulina heter de och varken ser, luktar eller smakar gott. Fy fan, men nu är den i min mage så jag vågar inte tänka på vad det kommer lukta när jag går på toaletten! Rysningar i hela kroppen. Usch.

Morgon: Linfröshot och ett glas citron

Spirulinaalger

Juice med Spirulinaalger - lika vidrig som den ser ut!


Kommentarer
Postat av: kickan

jag spydde upp min jävla linfröshot..

2009-09-13 @ 15:21:32

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback