Tvåfärgad

Nu ska jag berätta för er att det finns en utväxtrand på ca 1 dm som är knallröd i mitt hår. Därefter följer resten av håret som är rödsvart. Varav missnöjet i färgningen. Det är så att jag står ut med det om jag har uppsatt men jag är inte nöjd. Frågade Kickan om hon kunde hjälpa mig och det sa hon att hon kunde, olyckligtvis har hon semester. Självklart unnar jag henne semester och jag vet att hon mår bra just nu. Så jag får helt enkelt stå ut med detta tills hon kommer hem. Idag känns det som om det röda är mer framme än igår. Kanske beror på blixten som var nödvändig igår? Den framhäver ju kontrasterna.


Tvåfärgat hår

Ego of the day.

Kommentarer
Postat av: Sara

Förstår vad du menar med kontrasten och att du känner dig missnöjd. Var ju inte direkt så du ville att det skulle bli. Men du får tänka positivt, det är iaf inte orange botten och mörkbrunt hår. Tänk hur det hade sett ut! Det här kan man ju trixa lite med frisyrer och så och få det se bra ut (typ uppsatt som du skrev).

Hur länge har hon semester då? :-)

2009-08-11 @ 23:54:41
URL: http://smuppra.blogg.se/

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback