Uppdatering: Dansmatta

Nu är det dags att uppdatera er om att jag fått mail från spelrummet (läs mer om spelrummet och varför jag har kontakt med dem här). Dansmattan är på väg! Vad skrev de då? Jo, jag tänkte att jag skulle ta detta från början. Jag skrev ju att jag hade mailat dem och ställt lite frågor. Såhär skrev jag:

Hej!
Jag har sett på en dansmatta hos er, jag undrar om den fortfarande finns kvar och vad skillnaden mellan den separata dansmattan och den med tillhörande spel är? Jag undrar också om det är möjligt att ladda ner de spelen som finns för  den separata dansmattan till den med tillhörande spel?

MVH
Madelen


Svaret jag fick var följande:

Hej Madelen

Skillnaden mellan dom är marginell kvalitetmässigt. Många köper den lösa dansmattan och laddar ner stepmania som är gratis.
http://www.stepmania.com/ Andra som inte vill det köper den som har spelet In the groove med 80 låtar
till. Dansmattan med In the groove är också 2 spelar kompatibel om man köper 2st mattor.
Vill man inte hålla på och ladda ner låtar till Stepmania så väljer man den
andra. Det går också att köpa In the groove mattan och ladda ner Stepmania till
den.´
Det är mycket en smaksak.

Mvh
Christer Andersson
Corestore / Spelrummet.se


Eftersom jag valde att beställa med faktura har jag fått lite mail om denna och huruvida mitt paket kan följas direkt från deras hemsida (vilket är ett stort plus!). Idag kom mailet jag väntat på, det kom en "order update" nämligen följande:

Hej
Din beställning har lämnas till Posten för vidare leverans till dig.
Fakturan ligger med i ditt paket tillsammans med dina varor.
Var vänlig att betala i tid så slipper ni extra avgifter.
Om du vill hjälpa andra kunder på kan du skriva ett omdöme om din vara på
www.spelrummet.se

Tack för din beställning.
Mvh Kundtjänst
Spelrummet Corestore Karlskoga


Så nu vet ni vem som kommer sova vid brevlådan! Okej, det kanske var att överdriva eftersom posten kommer efter lunch. Haha. Men jag längtar!

Ni får en gammal bild som jag hittade när jag kollade igenom foton att göra kort av. Det är inte utan att jag saknar min lugg och mitt bruna hår...


Födelsedagen 2008
Rap med Maddo och Nina - Födelsedagsfesten 2008

Kommentarer
Postat av: Sara

Förstår inte varför den är så knasig :-S Måste vara jättejobbigt för dig att läsa min blogg när det är så. :-(



Nja, jag var inte på stranden igår, men när jag skulle ut och gå på promenad gick jag först ner till stranden för att sedan gå vidare. Stannade inte till där.



Haha, okej då vet jag :-D



Bra jobbat! Själv har jag inte varit på gymmet alls i sommar. Försöker gå ut och gå istället, och träna hemma. Har ju faktiskt joggat i skogen ett par gånger också... Så inte legat helt på latsidan iaf.



Mjo men då räknas det! Det tycker jag iaf :-D Fast bara som snabbvisit då.



Ja, allsång är roligt! Men så är det dyrt numera tycker jag. 120 kr för en vuxen. När jag brukade gå som 16 åring (men de trodde jag var 15 så gick på ungdomspris) kostade det 30 för ungdomar och 50-60 för vuxna. är ju iaf en höjning på 100%! Så har inte gått på allsången sedan dess. Min brorsa ska faktiskt dit idag, en tjejkompis som fyller år och önskat sig det :-P



Haha, är festerna bättre här? Hade jag ingen aning om :-P Tackar som frågar! Jag träffar dig gärna fast fest är nog inte rätt forum för mig att träffa nya människor på. Jag är inte riktigt den där festprissen så föredrar något lite lugnare första gången åtminstone. Men blir det fint väder kan jag kanske haka på en badtur om jag får :-)

Kramar

2009-07-14 @ 18:15:51
URL: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: Ida

Bra Maddo nu har vi nått å göra i höst DANSA :)

Postat av: Teija

Du ser verkligen ut att vara i ditt esse, hihi - förstår att du längtar!

Hoppas du mår gott, kramisar

2009-07-14 @ 21:57:25
URL: http://varannandag.bloggagratis.se

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback