Snabb-blogg om helgen!

Nu är det dags för mig att uppdatera er om vad som händer i mitt liv. Så fort det är lite i bloggen är det mycket i livet. I fredags begav jag mig iväg och jobbade eftermiddag och därefter drog jag till Nathalie för att dansa dansmatta med B1 och Nathalie. Eller.. jag dansade. Nathalie dissade mattan. Direkt efter singstar gav hon upp. Jag älskar dansmatta så jag fortsatte. Mitt försök till självständighet.

Lördagen bjöd på besök från Klass-Ida med utlåning av böcker inför hennes Kina-resa. Hon åker idag. Jag tror hon är nervös. Haha. Hon åker själv för er som inte vet det.

Jaha, utöver det då? Jo, jag var på möte/intervju på lördagen också! Jag ska bli värd på fysiken till hösten. Det ska bli spännande. Då har jag ingen anledning till att inte träna längre. Jag måste helt enkelt! Det är positivt. En annan positiv sak är att jag nu slipper fundera ut hur ekonomin ska gå ihop när jag köper träningskort. Det är super. Jag trivs himla bra på fysiken. Nog tjötat om det, jag är glad över det.


Fysiken logo


Efter intervjun/mötet begav vi oss hem till mig, såg på film och sen åkte jag och Nathalie till Massören som hade en liten spelning inför vänner. Han spelar gitarr och detta var första spelningen. Det gick bra och jag fick vara med på ett hörn. Jag älskar att sjunga!

Söndagen bjöd på.. jag vet faktiskt inte vad det var för väder? Jag och Nathalie begav oss som ni vet till Kickan för att fira hennes födelsedag och jag njöt av att vara i hennes sällskap. Självklart var det roligt att se Nova! Hon växer och kryper inte längre. Nu kan vi börja oroa oss för tonåren!

Sen åkte vi till Älin och fick riktigt god sallad (tre olika sorter), morötter och lök. Mums mums. Nu har Ida (blogg) kommit och vi ska eventuellt plocka blåbär!

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh vad kul, grattis till Fysiken!

2009-07-21 @ 23:59:17
URL: http://smuppra.blogg.se/

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback