Ändringar av sommarfest.

Sommarparty 2008


Jag hade skickat iväg inbjudan till sommarfesten till vännerna på Facebook idag. Ett slutet evenemang. Personen som har hand om platsen där festen skulle äga rum ställde in. Han tyckte att det var för offentligt när jag skickade inbjudan på facebook. Känns tråkigt eftersom min profil inte är fullt synlig, mina bilder är begränsade och evenemanget var slutet. Hur offentligt är det då?

Var bara tvungen att få ur mig detta. Jag reserverar för att det finns olika uppfattningar på detta område men jag kan väl också få känna, tycka och tänka till ibland?

För i övrigt så känner jag  mig extra nere eftersom det är opponering imorgon. Jag känner mig omotiverad. Vill inte gå. Läste alla arbeten idag och jag har inget bra arbete. Även om jag var relativt nöjd trots krachad dator skrev jag ett arbete med alla rubriker. Mer än så skrev jag inte. Men nu känns det inte ens okej. Får väl ta det som en lärdom.

Kommentarer
Postat av: Sara

Få höra hur det gick, sen då med opponeringen. Även om det HAR gått dåligt, så hade du förutsättningarna emot dig. Du kunde inte göra bättre som det var nu, och du vet att risken funnits för komplettering sedan datorn kraschade.

Andas, var lugn och acceptera.

Du är bra Maddo!

Kramar!

2009-06-04 @ 08:04:47
URL: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej! Var jättelänge sen jag var här inne och kikade. Vilken fin layout du har fixat, jättefin bild på dig till höger!

2009-06-05 @ 10:42:09
URL: http://fridasofia.se/blogg

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback