Godnatt!

Natten/kvällen på hyppeln


Nu är det dags för mig att hälsa på kudden. VFU imorgon och jag behöver krafter för att orka. I veckan ska jag till Buttericks också för på lördag är det fest som gäller hos mig. Vampyr-tema. Kan det bli annat än lyckat? Jag känner att jag har lite hopp om festen faktiskt. För i övrigt funderar jag på vad jag vill få ut av livet. Det är svårt. Vad vill jag om två år? Jag har verkligen ingen aning! Vill jag bli lärare? Jag vet inte? Mot vilken ålder? Ingen aning. Livet känns lite smått tokigt. Hoppas få lite klarhet i allt snart. Men nu är det sömntabletter och sängen som gäller. Natti natti alla söta små läsare.

Förresten, du har väl reflekterat över att bloggen nu ligger på dreammaddo.se/blogg? Du skickas automatiskt till rätt adress om du skriver i den andra så det är ingen fara på taket om du skriver fel! Natti, igen..

Kommentarer
Postat av: Sara

Nej det har jag inte märkt, har ju dig på bloglovin :-D



Hm, tror du passar som lärare mot lite yngre barn.. *-) Men det är inte lätt att veta, och det tåls att fundera på. En dag kommer du på det iaf, så stressa inte fram det.



Hoppas vampyrfesten blir lyckad :-D

Kramar

2009-05-18 @ 08:27:33
URL: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: Teija

Ja, se teknikens under!

Hoppas att du fick sova gott och att det gick bra idag, kramis

2009-05-18 @ 17:48:25
URL: http://varannandag.bloggagratis.se

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback