"En P2 utan Lime, tack!"

Igår blev en utekväll med girlsen efter en välbehövd semester ute i Göteborgs norra skärgård. Det hela började med att Kickan ville ha sällskap. Sen fråga hon om planerna för idag och eftersom de var få undrade hon om vi skulle dricka vin. Plötsligt var Älin på och vi tog oss två flaskor vin för att sedan, fnittriga och aningen ostabila, bege oss in mot stora staden och Rockbaren efter ett tips! Ja, det vart en superbra kväll. Däremot såg vi sista vagnen gå framför ögonen så det blidde en liten svartis hem. Eller, ja till centrum och sen en "nyktra-till-promenad" vilket var stor del i att vi inte mådde pyton i morse. Nu ska jag till gymmet och därefter kommer Nathalie för att vara nagelmodell. Lägger nog upp fler bilder senare. Känner inte att jag har tid till bildredigering just nu men jag bjuder på en bild från kvällen! Jag har slagit i handen, jag minns ATT jag slog i handen men inte VAD jag slog den i... Jobbigt läge. Älin markerar revir med sina klackar så jagär märkt på foten också. Men skoj hade vi!


Rockbaren i Göteborg med Kickan och Älin
"En P2 utan Lime, tack!"

Kommentarer
Postat av: Sara

Oj vilken vild tisdag! Haha :-D

2009-08-19 @ 14:42:49
URL: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: Teija

Hej min vän, hur har du det?

Det verkar ju bra förstås... men i alla fall.

Kramisar

2009-08-19 @ 23:18:29
URL: http://varannandag.bloggagratis.se

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback