flirta, tjöta eller vara på g?

Idag var det dags för en 20-årsfest och jag bestämde mig för att vara nykter. På festen möter vi på lite olika folk och det var la trevligt att lära känna nytt folk. Fastnade för att tjöta med en rätt söt kille, låt oss kalla honom A. A var liksom jag nykter kvällen till ära så vi pratade en hel del. Vi kramades också. Nathalie var också med och de kramades också. Jag är medveten om att han och jag umgicks en hel del under kvällen som var. Hans kompis, som jag valt att kalla S, blev svartsjuk eller något i den stilen varpå hon sätter sig framför Nathalie och pratar med massören om mig och A. Inte helt okej enligt mig.

Jag drar iväg ett sms till massören och frågar. Ett svar kommer rätt snabbt att A verkar tro det och att massören tycker att jag får göra som jag vill. Nathalie kommer förbi och så gör även värdinnan av festen. Vid denna tidpunkt har jag bett en av de andra killarna att kramas med mig för att jag ogillade uppståndelsen kring mig och A. Minns inte vad vi pratade om men värdinnan uttrycker att "du har väl A på g?".

Visst har jag flirtat och visst har vi tjötat en hel del! Men att vara på G är mer än så! Jag bad henne lägga av varpå hon himlade med ögonen och stack. Jag och Nathalie stack rätt fort från festen efter detta. Fick gulligt nog skjuts av A. Jag hade förväntat mig att vi skulle åka buss men han erbjöd sig. Jag undvek att vara med A resten av kvällen vi var där. Självklart var han medveten om varför. Jag kan inte förstå hur folket på festen tänkte. Man ligger inte med någon första kvällen och man är definitivt inte på G efter att ha träffats en gång!!

Innan vi åker sätter S igång och hånglar och gosar med en annan kille på festen. Hon som skulle till den killen hon så gulligt uttryckt i början av kvällen var den enda hon då flirtade med! Yeah right.

I övrigt var festen rätt okej. Lite för avancerade lekar för att ens funka med alkoholpåverkade människor och musiken som vi kunde få välja eftersom de körde med spotify valdes bort. Det var inte utan att man kände sig lite..off. Värdinnan var glad för presenterna och jag vet egentligen inte vad hon tyckte om sin fest. Jag fick inte riktigt grepp om situationen. Bildspecial kommer imorgon (senare idag).


Jag på väg till fest
Innan festen

Kommentarer
Postat av: ida

oj det låter minst sagt som en händelserik kväll iaf. tihi :) Trevligt att få skjuts tummen upp

2009-08-02 @ 11:59:24
URL: http://idapersson.se
Postat av: Anonym

Man lär sig alltid något frågan är vad. samt av allt ont kommer ngt gott

2009-08-02 @ 17:15:33
Postat av: Maddo

Anonym: Ida antar jag?

2009-08-02 @ 18:02:28
URL: http://dreammaddo.se/blogg
Postat av: Klass-Ida

ja jag glömde att skriva mitt namn

Postat av: marica

Det är konstigt det där att man inte kan prata och flirta utan då måste det va nåt mer... folk är som de är! men du Maddo, jag beundrar att du verkligen skriver som du tycker, tänker o känner i bloggen! Det gillar jag! KRAM

2009-08-03 @ 13:55:27
URL: http://maricaaberg.blogg.se/

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback