Ullared eller Ge-kås?

Åker man till Ullared menar man allt som oftast att man ska till Ge-kås. Affären med de alla billiga prylarna och allt för mycket "billighets-galna" människor. Det är synd att säga att man vet hur Ullared ser ut för det slutar ju med att man helt enkelt åker till Ge-kås och tillbaka. Jag däremot brukar passa på att gå på Scorett outlet och de har även en Martinshop outlet som jag funderar på att smyga in på idag. Då kommer vi plötsligt in på att jag ska till Ullared med Kickan idag. Kickan med familj och en vän till henne. Jag ska kolla på en råsaftscentrifug inför detoxen. Mer än så vet jag inte om jag ska kolla på, alltid kommer man därifrån med något mer men jag är rätt duktig på att kritiskt kolla vad jag ska ha respektive inte ha.



 

Ullared - bild från wikipedia commons
Gekås - Ullared
(Bild från Wikipedia Commons)



 

Igår gick jag på Styrkeyoga på Fysiken. Det var ett rätt tufft pass och vem kunde egentligen ana vad vår kropp har för naturligt motstånd? Det är lätt något jag vill göra igen! Det lär ta ett par gånger innan man kan rörelserna. Jag ska testa olika pass på Fysiken och det känns roligt att vara "tvungen" att träna. Det var ju en av anledningarna till att jag sökte till värd på Fysiken.



Kanske den mest använda modellbilden?

Kommentarer
Postat av: marica

oooo ullared, me like :-) jag kommer aldrig ut därifrån under tre tusen kronor... :-/ det är därför jag försöker hålla mej därifrån :-)

Ha en trevlig dag, kramiz

2009-08-28 @ 13:05:16
URL: http://maricaaberg.blogg.se/
Postat av: Teija

Oj då, här körs det visst hårt. Inte undra på att du får träningsvärk!

Hoppas att du hittade vad du behövde på shoppingturen. Hm. Tänk om alla hade sådan förmåga på vad som skall köpas. Hihi, då skulle de där butikerna snart gå omkull;)

Det är nog så att om man skall slippa alla tillsatser måste man verkligen satsa på färsk mat. Inte lätt det där...

Hur har du det annars? Hoppas att du får en fin helg, många kramisar till dig:D

2009-08-28 @ 14:55:41
URL: http://varannandag.bloggagratis.se

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback