Detox - Dag 7 (Sista dagen)

Nu ska vi se om vi kan börja från början. Igår kom Nina förbi och vi såg på Dirty Dancing. Självklart lite bilder från det! Det var riktigt mysigt. Vi tände ljus och såg filmen. Idag tränade jag djävuls-passet, denna gång var det djävulspass eftersom jag kände att min energi inte räckte till. Men jag kom igenom det. När jag var klar fick jag en förfrågan om grillning vid havet. Jag hakade på. Så jag, Nathalie, B1 och Ida (Http://thelittlevoiceinmyhead.bloggagratis.se) begav oss mot havet för att grilla. Kvällen slutade med enorm huvudvärk så vi begav oss hemmåt. Nu har värken släppt (utan tablett eftersom jag är på detox) så jag misstänker att det var den låga solen som speglade sig i vattnet som bidrog till huvudvärken. Sista dagen har gått fort och jag kan inte rikigt förstå att det faktiskt lider mot sitt slut. Jag har inhandlat bröd och keso inför min första måltid imorgon. Lyxigt va? Nu räknar jag ner timmarna. Härligt det som varade men nästan ännu skönare att det är över!



Detox - Mysbelysning

Myskväll med tända ljus

Detox - Mysbelysning

Tända ljus - myskväll

Detox - Nina och jag :)

Piff och puff... eller vänta! Nina och Maddo!

Detox - Grillning vid havet

Ida vid havet

Detox - Grillning vid havet

Grilla majskolv!

Detox - Grillning vid havet

Jag och Nathalie

Detox - Grillning vid havet

B1 och Nathalie


Kommentarer
Postat av: emma

det gick bra hos tandläkaren!! Som tur var. mina tänder var bara ojöämna just nu, det skulle rätta till sig! ;)

2009-09-19 @ 21:46:26
URL: http://z.bloggagratis.se
Postat av: Sara

Funderade på det tidigare idag. Vi har verkligen slagit på stort för denna lördags middag och ville inte lägga upp bilder på det om det skulle bli för suktande, men nu är du ju nästan klar! Så nu kan jag lägga upp bilder imorgon utan att få skäll ;-)

Den där muffinsen var ju länge sedan jag la upp, du får inte kika så långt bak i tiden ;-)



Låter som en jättebra dag!

Kramar

2009-09-19 @ 22:11:25
URL: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: Sara

Härligt! Bra jobbat som klarade av hela! Chocka inte kroppen med onyttigheter nu bara ;-)

La precis upp inlägg om gårdagen! :-D

2009-09-20 @ 11:21:28
URL: http://smuppra.blogg.se/

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback