Frisk som en nötkärna?

Feber. Varför? Igår kände jag mig super efter vattengympan som gick väldigt bra! Det var riktigt roligt. Jag hade mått rätt bra i ett par dagar också. Idag däremot kom det... Feber. Olägligt. Det känns inte bra detta och jag är helt slut i kroppen. Det kryper liksom i kroppen. Men jag har klarat denna dag och fått i mig mat och frukt i mängder så det går ingen nöd på mig. Blir inget pass imorgon, har försökt hitta en avlösare men det är lättare sagt än gjort. Det känns otroligt tråkigt.

Skulle passa Nova på söndag men även det blir inställt. All min kraft går åt att bli frisk nu, igen. Jag mådde faktiskt okej i morse med undantag från att snuvan kom tillbaka imorse. Det var när jag kom hem och vilade inför jobbet jag insåg att jag inte mådde bra eftersom jag somnade en timme. Lyckligtvis vaknade jag innan jobbet så jag hann jobba. Känns så typiskt!

Nathalie var på besök och vi åt lite ungsgrillad baconinlindad haloumi med ungsstekt potatis, morötter och lök. Supergott. Kanske inget man äter på en första dejt eftersom det låter som om man tuggar gummi! Haha.

Som ni kanske förstår så orkar jag inte gå runt i bloggarna idag men jag tänker på er! Imorgon väntas nog även veckans tänkvärda!

dikt


Kommentarer
Postat av: sannof

Du får ta och kurrera dej i helgen .. trevlig helg..=)

Postat av: Sara

Bra sagt av anonym!

Hoppas du blir frisk snart!

2009-09-05 @ 11:43:55
URL: http://smuppra.blogg.se/
Postat av: Sofie

Krya på dig stumpan min. Träna nästa vecka? puss

2009-09-05 @ 12:25:22
URL: http://barajagsofie.blogg.se/

Dela med dig av dina tankar:
Lite tips:
fet - *din text*
understruken - _din text_


Ditt namn:
♥ Kom ihåg mig ♥

Din mail: (frivillig/publiceras ej)

Din blogg: (frivillig/publiceras)

Kommentar:

Trackback